Wanneer uw bestelling is geaccepteerd, zult u per e-mail een bevestiging ontvangen. Zodra het packet ons warenhuis verlaat, zult u een track en trace code ontvangen, zodat u de bestelling kunt volgen via de website van de door u gekozen vervoersdienst.
Houdt u er rekening mee dat het ontvangen van de track en trace code soms even kan duren. Kijk alstublieft ook u spam inbox na.
U kunt hier uw e-mail en bestellingsnummer invoeren om uw bestelling te volgen.
We werken met de beste leveranciers zodat we zo snel en efficient mogelijk kunnen leveren. Voor meer informatie over levering, klik hier.
Hoewel wij (en onze vervoerders) altijd de intentie hebben om pakketten zo snel mogelijk en op tijd af te leveren, kunnen deze later aankomen dan verwacht. Wanneer een pakket 1-3 werkdagen later aankomt dan aangegeven zijn wij niet verantwoordelijk voor deze vertraging, daarom kunnen er geen terugbetalingen gedaan worden voor dergelijke vertragingen.
Q:
Kan ik iets toevoegen of veranderen?
Bestellingen worden meteen verwerkt, Het is niet mogelijk om daarna nog iets te wijzigen of er aan toe te voegen . Daarom adviseren u om een nieuw bestelling te plaatsen van de producten die u graag nog zou willen hebben.
Q:
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je je realiseert dat je een fout hebt gemaakt en de verkeerde maat, kleur of stijl hebt besteld, kun je annuleren als je ons dit binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling laat weten. U kunt op de knop Annuleren op de pagina klikken Mijn Bestelling.
Q:
Wat betekent “In afwachting” ?
Een bestelling "in afwachting" is een bestelling die doorgezet aan het worden is naar een magazijn. Betalingen worden verwerkt, adressen worden gecontroleerd en andere logische kwesties.
Q:
Wat betekent “Wordt verwerkt” ?
De term “Wordt verwerkt” betekent dat ons magazijn bezig is met het voorbereiden van van uw bestelling, ze worden geteld, verpakt en verzonden. Dit proces kan soms langer duren dan verwacht als wij een product van een andere magazijn moeten halen om ze vervolgens alsnog allemaal als geheel te verzenden. Zodra alles verwerkt is dan wordt uw bestelling verzonden en zult u ook een traceringsnummer ontvangen. *Als u de traceringsnummer niet in uw inbox vindt wilt u dan uw spambox controleren.
Q:
Wat betekent “Gedeeltelijk verzonden” ?
De term “Gedeeltelijk verzonden” betekent dat ons warenhuis een deel van uw bestelling heeft verzonden om de beschikbare producten zo snel mogelijk te leveren. Daardoor worden uw bestellingen in gedeeltes verzonden, met de mogelijkheid dat u meerdere traceringsnummer krijgt en dat de bestellingen op veschillende tijdstippen arriveren.
Q:
Wat betekent “Geannuleerd” ?
De term “Geannuleerd” betekent dat uw bestelling niet is gevalideerd, dat kan te maken hebben met de volgende factoren:
1# U heeft er om gevraagd;
2# Door onaccepteerbare betalingsfouten, wilt u de betalingsmethode altijd goed controleren alstublieft.
3# Door producten die niet op voorraad zijn, in dit geval wordt u terugbetaald door middel van een couponcode die u meteen of in de toekomst kunt gebruiken voor een andere bestelling.
Q:
Wat doe ik met mijn onvolmaakte producten?
Als u een beschadigd artikel in uw bestelling heeft ontvangen, heeft u 15 dagen de tijd om het naar ons te retourneren.
U kunt een retourverzoek online doen vanaf de pagina Mijn bestelling.
Stuur ons een foto van de pakbon in de verpakking en een duidelijke foto van het artikel met de defecten.
Als u nog andere vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via client@wordans.com.
Q:
Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen ?
Bevestigingsmails worden automatisch verzonden. Als u niets heeft ontvangen wilt u dan alstublieft uw spambox controleren. Om te voorkomen dat onze mails naar uw spambox gaat wilt ons e-mails als veilig markeren alstublieft.
Q:
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer uw bestelling is geaccepteerd, zult u per e-mail een bevestiging ontvangen. Zodra het packet ons warenhuis verlaat, zult u een track en trace code ontvangen, zodat u de bestelling kunt volgen via de website van de door u gekozen vervoersdienst.
Klik hier om meer informatie over de leveringstijden te bekijken.
Hoewel wij (en onze vervoerders) altijd de intentie hebben om pakketten zo snel mogelijk en op tijd af te leveren, kunnen deze later aankomen dan verwacht. Wanneer een pakket 1-3 werkdagen later aankomt dan aangegeven zijn wij niet verantwoordelijk voor deze vertraging, daarom kunnen er geen terugbetalingen gedaan worden voor dergelijke vertragingen.
We gebruiken onze eigen cookies en die van derden om de functionaliteit van onze website te verbeteren en voor analyse- en advertentiedoeleinden. U kunt uw cookie hieronder kiezen. Zie voor meer informatie onze Cookie Policy.